Kun talot tehdään pitkäaikaiseen omistukseen asiakastyytyväisyys huomioiden, kiinteistön ylläpito täytyy ottaa huomioon jo suunnitteluvaiheessa. Kun sen lisäksi korjataan ennakoiden, asunnoilla on mahdollisuus säilyttää kilpailukykynsä pitkään, toteaa A-Kruunu Oy:n tuore projektipäällikkö Leena Aho-Manninen.
A-Kruunu Oy:n asiakastyytyväisyyskyselyssä nousi esiin asukkaiden kokeman yhteishengen eli yhteisöllisyyden hienoinen puute. Yhtiö pyrkii edistämään asiaa asukastoiminnan avulla.
A-Kruunun uusissa taloissa Kirkkonummella, Hyvinkäällä ja Mäntsälässä käynnistettiin tällä viikolla asukashallinto pitämällä asukkaiden kokous. Asukashallinnon tavoitteena on luoda yhtiön ja asukkaiden välille hyvä viestintäyhteys.