Hallinto Hallitus 31.3.2021 lähtien Hallitus Yhtiön hallitukseen ovat kuuluneet seuraavat henkilöt vuonna 2021: 31.3.2021 saakka 31.3.2021 lähtien Matti Vatilo, pj. Matti Vatilo, pj. Eero Saastamoinen, vpj. Eero Saastamoinen, vpj. Sinikka Mustakari Jaana Parviainen Jaana Parviainen Malviina Peltonen Malviina Peltonen Mia Rainio Teppo Salmikivi Teppo Salmikivi Hallitus piti vuoden aikana 12 kokousta ja yhden strategian Matti Vatilo, pj. suunnittelukokouksen. Jaana Parviainen Malviina Peltonen Toimitusjohtaja Toimitusjohtajana on toiminut EMBA, arkkitehti Jari Mäkimattila. Yhtiön tilintarkastajat Yhtiön tilintarkastajana on toiminut KPMG Oy Ab, päävastuullisena tilintarkastajana KHT Markku Sohlman. Yhtiökokous Varsinainen yhtiökokous pidettiin 31.3.2021. Omistus Yhtiön koko osakekanta on valtion omistuksessa. A-Kruunu Oy on valtion erityistehtäväyhtiö, jossa valtiolla omistajana on yhteiskunnallisia tavoitteita. Yhtiön omistajaohjauksesta vastaa ympäristöministeriö. 32 A-KRUUNU | VUOSIKERTOMUS 33 Eero Saastamoinen, vpj. Mia Rainio Teppo Salmikivi